Tuesday, October 28, 2008

aha~


ari ni 29 october 2008.
en azizul merangkap lecturer aku telah dtg melawat aku kat firm ni.
aha~
tggu die dtg cam nak tggu kne pinang!
bedebar2 je!
bkan tkot tp....
risau sbb proposal x lengkap
hehehehe..
tp ok la..
sampai2 die tny,"ok ke kat cni?"
hihihi..
aku x tau nak jawab ape..
sbb mmg bnyak masalah yg aku hadapi sepanjang practical kat cni..
tp 2 sume ak lalui nye ngan hati yg tabah!
aiceh~poyo plak..
huhuhuh...
sedey plak nak tgglkan opis ni,,,
da syg dekat staf2 cni..
terutame kak emy..
kak ida...
kak aisyah..
sume 2 ak jd kenangan paling berharge aku...
x kan skali kali ak lpe kan kenangan kat cni...
walau pon bnyak pahit dari manis nye tp...
2 la yg membuat ak lg kuat tok manghadapi perjalanan ini,,
31/11/2008 merupakan hari terakhir aku kat cni..
menghitung hari je ni..
ehmmm....

No comments: